Skip to content
Přizpůsobení předvoleb souhlasu

Soubory cookie používáme k efektivní navigaci a k provádění určitých funkcí. Podrobné informace o všech souborech cookie naleznete pod jednotlivými kategoriemi souhlasů níže.

Soubory cookie, které jsou zařazeny do kategorie "Nezbytné", jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu.... 

Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou nutné k umožnění základních funkcí těchto stránek, jako je bezpečné přihlášení nebo nastavení preferencí souhlasu. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.

Nezobrazují se žádné soubory cookie.

Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětné vazby a další funkce třetích stran.

Nezobrazují se žádné soubory cookie.

Analytické soubory cookie se používají k pochopení interakce návštěvníků s webovými stránkami. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách, jako je počet návštěvníků, míra odskočení, zdroj návštěvnosti atd.

Nezobrazují se žádné soubory cookie.

Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

Nezobrazují se žádné soubory cookie.

Reklamní soubory cookie se používají k poskytování návštěvníkům přizpůsobených reklam na základě dříve navštívených stránek a k analýze účinnosti reklamních kampaní.

Nezobrazují se žádné soubory cookie.

Projekty MŠMT

Šablony V

Cílem projektu je přispět k zajištění rovného přístupu ke kvalitnímu a inkluzivnímu vzdělávání prostřednictvím podpůrných personálních pozic, vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení, vzájemného sdílení zkušeností, spolupráce a podpory zavádění inovativních metod výuky.

Šablony IV.

Cílem projektu je přispět k zajištění rovného přístupu ke kvalitnímu a inkluzivnímu vzdělávání prostřednictvím podpůrných personálních pozic – školní speciální pedagog, školní psycholog, kariérový poradce, školní asistent, podpořit vzdělávání pracovníků školy, vytvořit podmínky pro vzájemné sdílení zkušeností, rozvíjet spolupráci a podpořit zavádění inovativních metod výuky.

Šablony III.

Cílem operačního programu je rozvoj kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti přípravy a vedení projektové výuky, která vede k rozvoji kompetencí žáků. Poskytnutí dočasné personální podpory školního speciálního pedagoga, školního psychologa a kariérového poradce. Dále pak prohloubení spolupráce učitelů ZŠ s ostatními pedagogickými pracovníky a budoucími pedagogy v oblasti podpory společného vzdělávání, rozvoje základních gramotností. Rozvoj pedagogických pracovníků prostřednictvím zahraničních stáží a sdílení příkladů dobré praxe.

Šablony II.

Cílem projektu je poskytnutí dočasné personální podpory školního psychologa, speciálního pedagoga a školního asistenta. Podpoření profesního růstu pedagogických pracovníků pomocí dlouhodobého vzdělávání, průběžného sebevzdělávání a rozvoje kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti využívání nových výukových metod s využitím informačních a komunikačních technologií. Finanční podpora je poskytována z Evropských sociálních fondů.

Národní plán obnovy

Investice z projektu Národní plán obnovy jsou určené pro nákup  digitálních technologií a vybavení na podporu digitální gramotnosti a zavedením nových vzdělávacích programů v oblasti IT, zakoupením IT zařízení do školního fondu mobilních digitálních zařízení pro znevýhodněné žáky (prevence digitální propasti) a k zakoupením digitálních technologií a vybavení na podporu digitální gramotnosti a zavedením nových vzdělávacích programů v oblasti IT.

Doučování žáků škol - realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy

Investice reaguje na potřebu podpory vzdělávání žáků ohrožených školním neúspěchem v reakci na nemožnost realizace prezenční výuky ve školách během pandemie covid-19. Plán doučování je pomocnou rukou pro děti, které neměly dostatečné podmínky, motivaci a chyběla jim podpora. Je to také příležitost pro učitele i žáky najít k sobě i k předmětu osobnější a bližší vztah.

Zajištění bezplatné přípravy

Financování asistentů pedagoga