Skip to content
Přizpůsobení předvoleb souhlasu

Soubory cookie používáme k efektivní navigaci a k provádění určitých funkcí. Podrobné informace o všech souborech cookie naleznete pod jednotlivými kategoriemi souhlasů níže.

Soubory cookie, které jsou zařazeny do kategorie "Nezbytné", jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu.... 

Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou nutné k umožnění základních funkcí těchto stránek, jako je bezpečné přihlášení nebo nastavení preferencí souhlasu. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.

Nezobrazují se žádné soubory cookie.

Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětné vazby a další funkce třetích stran.

Nezobrazují se žádné soubory cookie.

Analytické soubory cookie se používají k pochopení interakce návštěvníků s webovými stránkami. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách, jako je počet návštěvníků, míra odskočení, zdroj návštěvnosti atd.

Nezobrazují se žádné soubory cookie.

Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních ukazatelů webových stránek, které pomáhají poskytovat návštěvníkům lepší uživatelský zážitek.

Nezobrazují se žádné soubory cookie.

Reklamní soubory cookie se používají k poskytování návštěvníkům přizpůsobených reklam na základě dříve navštívených stránek a k analýze účinnosti reklamních kampaní.

Nezobrazují se žádné soubory cookie.

Školní psycholog

Mgr. Lenka Běloušková

školní psycholog

Konzultační hodiny

pondělí a středa , po domluvě.

Činnosti školního psychologa

  • Pomoc žákům při řešení výukových, výchovných a osobních problémů.
  • Pomoc rodičům při řešení výukových, výchovných a osobnostních problémů dětí.
  • Depistáž a diagnostika specifických poruch učení u dětí (ve spolupráci se školskými poradenskými zařízeními – pedagogicko-psychologické poradny, speciálně pedagogická centra).
  • Péče o žáky s poruchami pozornosti a problémy se soustředěním.
  • Práce s třídními kolektivy – diagnostika sociálního klimatu třídy, rozvoj pozitivních vztahů ve třídě a realizace intervenčního programu v případě problémů, konfliktů.
  • Spolupráce se školskými poradenskými zařízeními, zdravotnickými zařízeními a středisky výchovné péče při zajišťování dalších poradenských služeb.
    Pomoc učitelům při volbě vhodných výukových i výchovných metod při práci se žáky se specifickými poruchami učení a chování.
  • Poradenství při volbě povolání.
  • Poskytování krizové intervence dítěti, které se ocitne v psychicky náročné situaci.

Nabídka aktivit, skupinových činností pro žáky

(dle zájmu a kapacity) – realizuje školní psycholog nebo školní speciální pedagog

  • Reedukační skupiny pro žáky se specifickými poruchami učení (témata z českého jazyka, matematiky, rozvoj grafomotoriky, rozvoj čtenářských dovedností).
  • Skupiny zaměřené na rozvoj strategií učení, jak se učit (práce s textem, rozvoj paměti aj.).
  • Program pro rozvoj pozornosti KUPOZ (těžiště spočívá v individuální domácí práci rodiče s dítětem).
  • Skupiny pro žáky s obtížemi v soustředění, s impulzivitou zaměřené na rozvoj koncentrace pozornosti a vhodného chování i ve vztahu k vrstevníkům
  • Skupinový program pro rozvoj motoriky a sociálních dovedností KUMOT (1. a 2. třída).
  • Relaxační cvičení a techniky psychohygieny.
  • Skupiny s prvky arteterapie pro rozvoj sebepoznání, sebedůvěry, porozumění emocím.
  • Programy primární prevence rizikového chování (různé oblasti).